RETUR / SCHIMB

Legislaţia românească în domeniu prevede:

  • “consumatorul persoana fizică are dreptul de a denunţa unilateral contractul la distanţă în termen de 14 zile calendaristice, fără penalităţi şi fără invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cădea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”. (conf. O.G. 130/2000 art. 2, lit. e.)
  • “Clienţi” sau “consumatori” sunt doar persoanele fizice. Clienţii cu personalitate juridica nu au dreptul să denunţe unilateral contractul, legislaţia în domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

RETUR PRODUS:

Dacă doriți să returnați produsul primit puteți face acest lucru în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii lui, cu respectarea condițiilor de retur de mai jos.

  1. Orice retur trebuie să fie precedat de o notificare a intenției de retur care se face completând online “Formularul de returnare produs”.
  2. După ce primim “Formularul de returnare produs” de la dumneavoastră, vă vom trimite un email cu toate informațiile necesare pentru efectuarea în bune condiții a returului, de aceea vă rugăm să nu expediați coletul înainte de a primi acest email informativ de la noi.
  3. Returul trebuie să fie însoțit de factura din colet.
  4. Produsul returnat trebuie să fie NOU (nepurtat, nespălat, fără miros de parfum sau fum), așa cum a fost expediat, având eticheta aferentă aplicată (nu ruptă sau desfăcută) și însoțit de ambalajul original.
  5. Returul se face exclusiv prin curier.
  6. Costul transportului pentru returnare produs(e) diferă de la caz la caz în funcție de tipul de colet (plic, cutie), localitate, greutate și este tarifat conform prețului standard al curierului, urmând a fi suportat integral de către client.
  7. Oferta de preț unic de 14 lei pentru transport se aplică numai pentru comenzile inițiale! În cazul RETURULUI / SCHIMBULUI DE PRODUSE această ofertă nu este valabilă și se aplică prețul standard al curierului.
  8. În maxim 10 zile calendaristice de la data primirii returului de către noi, vă vom înapoia contravaloarea produselor prin transfer bancar.
  9. Nerespectarea condițiilor de retur duce la neacceptarea returului dumneavoastră.
  10. Solicitările repetate de retur de către același client sunt considerate abuz și ne rezervăm dreptul de a refuza comenzile ulterioare.

SCHIMB PRODUS:

Dacă doriți să schimbați înlocuiți produsul achiziționat cu un alt produs, puteți face acest lucru în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii lui, cu respectarea condițiilor de mai jos.

  1. Va rugăm să ne comunicați pe email (contact@craftvillage.ro) intenția dumneavoastră de a înlocui produsul achiziționat cu un alt produs cu un alt produs(e).
  2. Noi vă vom informa în legătură cu pașii pe care trebuie să-i parcurgeți pentru ca această operațiune să fie cât mai simplă pentru dumneavoastră.
  3. Atât trimiterea către noi a produsului pe care doriți să-l schimbați, cât și expedierea către dvs. a produsului la schimb se fac exclusiv prin curier.
  4. Cheltuielile de transport în acest caz (2 transporturi) sunt suportate integral de către client și se vor plăti direct curierului, astfel:

-Primul transport:-în momentul trimiterii către noi a coletului cu produsul pe care doriți să-l schimbați.

-Al doilea transport:-în momentul primirii coletului de la noi cu produsul la schimb.

  1. Costul fiecărui transport diferă de la caz la caz în funcție de tipul de colet (plic, cutie), localitate, greutate și este tarifat conform prețului standard al curierului.
  2. Oferta de preț unic de 14 lei pentru transport se aplică numai pentru comenzile inițiale. În cazul RETURULUI / SCHIMBULUI DE PRODUSE această ofertă nu este valabilă și se aplică prețul standard al curierului.

Suntem încântați să colaborăm cu clienții noștri, și vă incurajăm să ne trimiteți sugestii, astfel încât cumpărăturile la CraftVillage să fie mereu pe placul dumneavoastră.

Formular Returnare/Schimb Produs